E enjte, 13.12.2018
Impresum - Marketing - Arkiva - Kontakt

Yll Press

Cameron në fjalimin e tij në Birmingham, është shprehur se shteti i tij duhet të konfrontohet me integrimin e disa zonave, sepse pikërisht këto zona i lënë të rinjtë që të mashtrohen nga propagandat e ISIS.
Plani im për parandalimin e ekstremizmit
Kryeminsitri i Britanisë së Madhe, David Cameron, në një fjalim ka premtuar se do të trajtojë “helmin” e ekstremizmit dhe se Qeveria e tij e ka një strategji kundër ekstremizmit për pesë vitet e ardhshme.

Cameron në fjalimin e tij në Birmingham, është shprehur se shteti i tij duhet të konfrontohet me integrimin e disa zonave, sepse pikërisht këto zona i lënë të rinjtë që të mashtrohen nga propagandat e ISIS.

Fjalimi i David Cameron në shqip

Autor: David Cameron

Është kënaqësi të qëndrosh në këtë shkollë të shquar, Ninestiles School.

Mësuesit e juaj inspirues dhe përkushtimi juaj ndaj vlerave britanike do të thotë që ju nuk keni arritur vetëm suksese akademike, por ju jeni duke e ndërtuar një komunitet të përbashkët me fëmijë nga besime dhe prejardhje të ndryshme që mësojnë me njëri – tjetrin, por mbi të gjitha mësojnë nga njëri – tjetri.

Dhe këto fjalë që do i them sot vijnë nga thellësia e zemrës.

Unë e them këtë nga shkallët e Downing Street, se kjo do të jetë një qeveri “njëkombëshe”, që do e bashkojë shtetin.

Sot dëshiroj të flas pikërisht për një element jetësor të saj. Se si së bashku do e luftojmë ekstremizmin dhe në të njëjtën kohë do e ndërtojmë një shoqëri kohezive dhe të fortë.

Pika ime fillestare është kjo.

Ne përgjatë brezave kemi ndërtuar diçka të jashtëzakonshme në Britani – një shoqëri me raca dhe besime të ndryshme.

Është Britania ku njerëzit e ndryshëm, me prejardhje të ndryshme, religjion e zakone të ndryshme, jo vetëm jetojnë së bashku me njëri – tjetrin, por janë të afërm, miq, bashkëshortë, gra, fqinj dhe kolegë me njëri–tjetrin.

Është Britania vendi ku një ose dy gjenerata individësh mund të vijnë me asgjë e të bëhen aq të rëndësishëm sa t’ua lejojë vetë talenti i tyre.

Është Britania vendi ku suksesi nuk është arritur nën dritën e diversitetit, por pikërisht për shkak të diversitetit tonë.

Pra, ne po flasim për kërcënimin nga ekstremizmi dhe sfidën prej integrimit, e ne nuk do e lejojmë që shteti ynë të bie poshtë – sepse ne jemi pa asnjë pikë dyshimi një fanar në botë.

Çdo njeri që ka ardhur në Britani dhe e ka konsideruar vendin tonë si shtëpi, e ka shndërruar atë në një vend shumë më të mirë.

Dhe për shkak se fokusi im sot është një vërejtje në trajtimin e ekstremizmit të fesë islame – por më lejoni ta them që jo kundër fesë islame.

Unë jam i vetëdijshëm për kontributin e thellë të myslimanëve në çdo sferë të shoqërisë tonë, të cilët janë krenarë që janë britanikë dhe myslimanë, dhe këto të dyja nuk hyjnë në konflikt mes veti.

Unë di edhe diçka tjetër: e di se sa shumë ju i urreni ekstremistët dhe tentativat e tyre për ta ndarë komunitetin, dhe sa shumë i urreni dëmet që ata i sjellin.

Si Kryeministër i këtij vendi unë do të punoj me ju për ta mposhtur këtë helm.

Sot do t’iu tregoj si. Dëshiroj t’iu tregoj se çfarë besoj që duhet të bëjmë ne si shtet që ta luftojmë ekstremizmin.

Rrënjët e problemit

Fillon – e duhet të fillojë – duke e kuptuar këtë kërcënim që na kanoset dhe arsyen pse.

Ajo që ne jemi duke luftuar në ekstremizmin islam është një ideologji. Kjo është një doktrinë ekstreme.

Dhe si shumë doktrina ekstreme, ajo është subversive.

Në fundin e saj ajo dëshiron që të shkatërrojë shtete –kombe nga barbarizmi i saj.

Për ta arritur këtë qëllim ata e përdorin dhunën dhe kryesisht dhunën kundër myslimanëve të tjerë, të cilët nuk pajtohen me botëkuptimin e tyre të sëmurë.

Por, ju nuk duhet që ta mbështetni dhunën sepse kështu idetë e ekstremistëve mund të lulëzojnë.

Ide të cilat janë armiqësore ndaj vlerave themelore si demokracia, liria dhe barazia gjinore.

Ide si ato të të djathtës ekstreme, që e privilegjojnë një identitet të caktuar në dëm të të drejtave dhe lirive të të tjerëve.

Gjithashtu, ide që janë të bazuara në konspiracion: se hebrenjtë e ushtrojnë pushtetin e tyre për të keq, ose që vendet Perëndimore në bashkëpunim me Izraelin punojnë kundër myslimanëve dhe kenë për qëllim ta shkatërrojnë islamin.

Nga ky botëkuptim i deformuar janë arritur konkluzione të tilla se 11 shtatori është frymëzuar nga Mossad për të pushtuar më pas Afganistanin, se shërbimet britanike të sigurisë e dinin lidhur me këtë sulm qysh më 7 shtator, mirëpo nuk kanë bërë asgjë për ta ndaluar sepse dëshironin që të ketë një reagim të ashpër anti-mysliman.

Si shumë ideologji që kanë ekzistuar më parë, si fashizmi dhe komunizmi, shumë njerëz e sidomos të rinj, janë zhytur në të. Ne duhet ta kuptojmë pse kjo ideologji është aq atraktive për njerëzit.

Disa thonë se është për shkak të padrejtësive historike, ose për shkak të varfërisë, por këtë argument e quaj si argument shumë fyes që duhet të sfidohet.

E pra kur dikush thotë se “njerëzit po e sulmojnë Perëndimin për shkak të përfshirjes së luftës në Irak”, ne duhet t’ua kujtojmë atyre 11 shtatorin, sulm ku shumë jetë të qytetarëve britanikë u humbën e kjo ndodhi përpara se të bëhej lufta në Irak.

Kur ata thonë se kjo është hakmarrje kundër padrejtësive ndaj myslimanëve, le t’ua kujtojmë atyre se vendet si Britania kanë arritur që të shpëtojnë myslimanë nga masakrat në Kosovë dhe Somali.

Le t’ua kujtojmë atyre se janë grupe si ISIL, Al Kaeda dhe Boko Haram ata që po i vrasin myslimanët e pafajshëm.

Të tjerët mund të thonë që terroristët janë shtyrë nga varfëria që të veprojnë kështu.

Por ironia qëndron në faktin se shumë prej terroristëve kanë jetuar dhe janë shkolluar në universitete perëndimore.

Le të jem i qartë: unë s’po them se këto gjëra nuk kanë rëndësi.

Por mos ta mashtrojmë vetën. Ne mund t’ia dalim me gjithë këto çështje, ndonëse disa njerëz në shtetin tonë dhe në vende të tjera ende tërhiqen nga ekstremizmi islamik.

Unë dua të argumentoj se si të rinjtë tanë janë tërhequr nga ekstremizmi islamik për katër arsye kryesore.

E para – edhe kjo si çdo doktrinë tjetër ekstreme, për të rinjtë mund të duket si shumë energjike

Ata shikojnë shumë video si ISIS po bëhet i famshëm nga vrasjet.

E dyta – ju nuk duhet të besoni në dhunën barbare që të tërhiqeni prej ideologjisë

Askush nuk bëhet terrorist që në fillim, të bëhesh terrorist nevojitet një proces i radikalizmit.

Pra nëse shikojmë prapa të kaluarën e të gjithë të dënuarve për vepra terroriste, mund të kuptojmë se shumë prej tyre janë ndikuar në fillim nga ajo që e quajnë ekstremizëm jo i dhunshëm.

Në fillim mund të ketë nisur me idenë e të ashtuquajturit “Komplot i Hebrenjve”, pastaj kjo zhvillohet me armiqësi ndaj Perëndimit dhe vlerave themelore liberale, e më pas në fund ata bëhen të dhunshëm.

E treta: pasuesit e kësaj ideologjie janë zëra të shfrenuar

Por, ka kaq shumë zëra, zëra pozitivë myslimanë që janë duke u shuar.

Pyetni veten si është e mundur që adoleshentët e juaj të largohen nga shtëpitë e tyre në Londër për të luftuar në ISIS, dhe debatet shpesh fokusohen nëse shërbimet e sigurisë janë ato që duhet të fajësohen?

Dhe si mund të jetë që akoma pas ngjarjeve tragjike si Charlie Hebdo në Paris, shumë javë u diskutuan limitet e fjalës së lirë dhe satirës, para faktit nëse terroristët do duhet të vazhdojnë që të ekzekutojnë njerëz?

Kur ne lejojmë që ekstremistët t’i vendosin kushtet e debatit në këtë mënyrë, a duhet të çuditemi se njerëzit i tërheq kjo ideologji?

Katër: gjithashtu këtu vihet në pyetje edhe identiteti

Për të gjitha sukses tona si sukseset shumë-racore dhe demokracia e fortë, ne duhet ta konfrontojmë të vërtetën tragjike se ka njerëz që janë lindur dhe rritur në këtë shtet e që në të vërtetë nuk identifikohen me Britaninë, dhe ndjejnë pak ose aspak lidhje me njerëzit që jetojnë këtu.

Me të vërtetë ekziston rreziku se brenda disa prej komuniteteve ju mund të jetoni krejt jetën dhe të keni të bëni shumë pak me njerëz të besimeve apo konteksteve tjera.

Kjo është ajo çka ne përballemi – një ideologji radikale – që nuk është thjesht subversive, por duket atraktive që i ka shtyrë njerëzit nga jo-dhuna në dhunë dhe u jep fuqi zërave brenda debatit që i tërheq çështjet e identitetit dhe dështimit të integrimit.

Andaj ne duhet të i përgjigjemi secilës nga këto katër pika. Nëse e bëjmë këtë, e gjejmë rrugën e duhur për ta luftuar ekstremizmin.

Në vjeshtë, ne do ta publikojmë strategjinë kundër ekstremizmit, duke treguar kështu me detaje se çfarë do të bëjmë për ta luftuar këtë kërcënim.

Por sot dua të i tregojë parimet që do t’iu përmbahemi.

Kundër- ideologjia

Së pari, secila ideologji duhet të mposhtur kokë më kokë me bazën që e përbën atë.

Ne duhet të merremi me copëza përbërëse të kësaj ideologjie si: teoritë e konspiracionit dhe po patjetër pjesën joshëse që e shikojnë këtë ideologji si tërheqëse.

Mirëpo duke e bërë këtë, të mos e harrojmë armën tonë më të fortë: vlerat e tona liberale.

Ne duhet te krahasojmë fanatizmin, agresionin dhe teokracinë e tyre me vlerat tona.

Ne në vendin tonë kemi një besim shumë të qartë, por edhe ne kemi nevojë për të nxitur më tepër besim.

Prej ngado që jemi, çfarëdo prejardhje që kemi, pavarësisht besimit ka gjëra që ne i ndajmë së bashku.

Ne të gjithë jemi britanik. Ne e respektojmë demokracinë dhe ligjin.

Ne besojmë në lirinë e fjalës, në lirinë e shtypit, në lirinë e besimit, në të drejtat e barabarta në mes të racave e sekseve.

Ne e respektojmë mënyrat e ndryshme të besimit, mirëpo edhe ne presim që këto besime të e mbështesin mënyrën e britanike të jetesës. Këto janë vlerat britanike.

Liria jonë nga demokracia parlamentare. Rregulli i ligjit është prezent për shkak të juridikaturës së pavarur.

Kjo është shtëpia që ne po e ndërtojmë së bashku.

Pavarësisht a je mysliman, hindu, i krishterë, hebre ose ke lindur këtu ose jashtë vendit , të gjithë duhet të ndihemi pjesë e këtij shtetit – dhe duhet të dimë se të gjithë jemi së bashku dhe duhet të qëndrojmë për vlerat tona me krenari dhe besim.

Dhe derisa bëjmë këtë, ne duhet së bashku të sfidojmë teoritë e konspiracionit qesharake të ekstremistëve. Bota nuk është duke komplotuar kundër Islamit; shërbimet e sigurisë nuk janë prapa sulmeve terroriste; detyra jonë e re për shkolla nuk ka të bëjë me kriminalizimin apo spiunimin e fëmijëve myslimanë. Kjo është paranojë ekstreme. Në fakt kjo detyrë do të fuqizojë prindërit dhe mësuesit për të mbrojtur fëmijët nga të gjitha format e ekstremizmit – qoftë ai islamik apo neo-nazist. Ne duhet të sfidojmë së bashku teoritë konspirative në lidhje me komunitetet tona myslimane shumë dhe unë e di sa shumë dhimbje mund të shkaktojë kjo.

Ne duhet të kundërshtojmë ata të cilët përpiqen të sugjerojnë se ka komplote të fshehta myslimane për të marrë përsipër Qeverinë tonë, apo se Islami dhe Britania janë disi të papërshtatshme. Njerëzit të cilët thonë këto gjëra janë duke u përpjekur të dëmtojnë vlerat tona të përbashkëta dhe të bëjnë myslimanët të ndjehen si ata nuk përkasin këtu, dhe ne nuk do t’i lëmë këta teoricienë konspirativë të fitojnë.

Ne gjithashtu duhet të de glamurizojmë shkakun ekstremist, veçanërisht ISIL. Ky është një grup që hedh njerëzit jashtë ndërtesave, që i djeg të gjallë, dhe ashtu si dokumentari i Channel 4 javën e kaluar tregoi se burrat dhunojnë vajzat e mitura , dhe dënojnë gra të pafajshme deri në vdekje.

Kjo nuk është një lëvizje pioniere – është lëvizje e egër, brutale, dhe një ekzistencë krejtësisht e pështirë. Dhe këtu është porosia ime për çdo person të ri këtu në Britani që mendon për të shkuar atje: Ju nuk do të jetë një anëtar i vlefshëm i një lëvizje. Ata do të ju përdorin. Nëse ju jeni një djalë, ata do të shpëlajnë trurin tuaj, do të vendosin bomba në trupin tuaj dhe të ju hedhin në ajër. Nëse ju jeni një vajzë, ata do të skllavërojnë dhe abuzojnë ju. Ky është realiteti i sëmurë dhe brutal i ISIL.

Pra, kur ne sjellim përpara Strategjinë tonë kundër- ekstremizmit në vjeshtë, këtu janë gjërat që ne do të kërkojmë: k do të përdorim njerëz që me të vërtetë e kuptojnë natyrën e vërtetë të asaj që jeta është nën ISIL për të komunikuar me njerëz të rinj dhe të gatshëm realitetin brutal të kësaj ideologjie fuqizimin e komuniteteve siriane, irakiane dhe kurde të Britanisë së Madhe, në mënyrë që ata të kenë platforma n cila për të folur kundër kasaphanës së ISIL që po ndodhë në vendet e tyre.

Unë gjithashtu duan të shkoj shumë më tej duke u marrë me këtë ideologji në burg dhe në internet. Ne duhet të kemi një rimendim të përgjithshëm të asaj që ne bëjmë në burgjet tona për të trajtuar ekstremizmin. Dhe ne kemi nevojë për kompanitë tona të internetit për të shkuar më tej për të na ndihmuar të identifikojmë terroristët e mundshëm në internet. Shumë prej modeleve të tyre tregtare janë ndërtuar rreth platformave të monitorimit për të dhënat personale, paketimin dhe shitjen e tyre te palët e treta. Dhe kur vjen puna për të bërë atë që është e drejtë për të luftuar terrorizmin, ne shumë shpesh dëgjojmë se kjo është shumë e vështirë.

E pra më vjen keq – unë thjesht nuk e blej atë. Ata – kompanitë e internetit – kanë treguar me punën jetike që ata po bëjnë në goditjen ndaj abuzimit të fëmijëve që ata të mund të na mbështesin kur ka një imperativ moral për të vepruar. Dhe tani është koha që ata të bëjnë të njëjtën gjë për të mbrojtur përdoruesit e tyre nga goditja e radikalizimit. Dhe në gjithë këtë punë për t’iu kundërvënë ideologjisë ekstremiste islamiste, le të pranojmë se ne do të duhet të hyjmë në disa debate mjaft të pakëndshme – sidomos ato kulturore. Shumë shpesh kemi pasur mungesë besimi për të zbatuar vlerat tona, për shkak të frikës se mund të shkaktojmë ofendime. Dështimi në të kaluarën për t’u përballur tmerret e martesës së detyruar e shoh si një këndvështrim në këtë rast. Gjymtimi gjenital femëror (FGM) është brutalitet total. Më bën të ndihem keq kur mendoj se kanë qenë rreth 4000 femra me gjymtim gjenital emëror vetëm gjatë vitit të kaluar në vendin tonë.

Dhe 11,000 raste të ashtuquajtur të dhunës së bazuar në çështje nderi mbi 5 vitet e fundit – dhe kjo është vetëm për raste të cilat janë të raportuara. Ne kemi nevojë për më shumë përpjekje të bashkërenduara për të përzënë këtë jashtë shoqërisë sonë. Më shumë ndjekje penale. Jo më të kemi një sy qorr në bazë të rreme të ndjeshmërisë kulturore.

Pse kjo çështje ka kaq shumë rëndësi? Mirë, mendoni se si toleranca pasive i arsimon vajzat e reja myslimane britanike. Ne nuk mund të presim që ato të shohin fuqinë dhe forcën çliruese të vlerave tona nëse ne nuk ngrihemi për ta, kur ata vijnë nën sulm. Kështu që unë jam i kënaqur që kemi shkuar më tej se çdo qeveri në trajtimin e këtyre krimeve të tmerrshme. Dhe ne jemi duke e mbajtur lart presionin mbi praktikat kulturore që mund të ndikojë direkt në kundërshtim me këto vlera jetike. Kjo është arsyeja pse Ministria e Brendshme ka njoftuar tashmë një rishikim të gjykatave të sheriatit. Kjo është arsyeja pse ne kemi thënë që ne do të ashpërsojmë rregulloret. kështu që shkollat duhet të raportojnë fëmijë që mungojnë nga listat e shkollave – disa prej të cilëve, kemi frikë, mund të jenë duke u detyruar në martesë. Kjo është arsyeja pse ne e kemi bërë të ligjshme për autoritetet që të konfiskojnë pasaportat e njerëzve që ata dyshojnë se janë duke planifikuar për të marrë vajzat jashtë vendit – masa të reja të mbrojtjes që kanë hyrë në fuqi të premten e kaluar dhe janë përdorur menjëherë nga policia e Bedfordshire për të parandaluar dy vajza për tu marrë në Afrikë. Dhe kjo është arsyeja pse sot unë mund të njoftoj ne do të konsultohemi në nxjerrja e ligjeve për anonimitet të përjetshëm për viktimat e martesës së detyruar, në mënyrë që askush nuk duhet kurrë përsëri të ndihet i frikësuar për të dalë përpara dhe të raportoj këto krime të tmerrshme. Ka shembuj të tjerë të kësaj tolerance pasive të praktikave duke vepruar në kundërshtim me vlerat tona. Dështimi i shërbimeve sociale, policisë dhe autoriteteve lokale, për t’u marrë me abuzimin seksual të fëmijëve në vende si Rotherham ishte sinqerisht i pafalshëm, Dhe të shohim se çfarë ka ndodhur në Tower Hamlets, në zemër të kryeqytetit tonë.

Ne kishim korrupsionin politik në një shkallë epike: me votuesit e frikësuar dhe gjykata gjykon mbi akuzat për ‘ndikimet shpirtërore “për herë të parë që prej shekullit të 19-të. Ashtu si gjykatësi tha: ata që janë në autoritet ishin shumë të frikësuar “për të përballuar konfrontimin e gjërave të gabuara për shkak të frikës nga akuzat e racizmit”. E pra kjo duhet të marrë fund. Ne kemi nevojë për të gjithë – qeverinë, autoritetet lokale, policinë, shkollat, të gjithë ne – për të zbatuar vlerat tona drejt të gjithë spektrit. Për të iu kundërvënë kësaj ideologjie, një pjesë e rëndësishme e strategjisë sonë duhet të jetë të merret me të dy pjesët – jo të dhunshme dhe të dhunshme.

Kjo do të thotë përballjen me grupet dhe organizatat që nuk mund të mbrojnë dhunën – por që bëjnë promovimin e pjesëve të tjera të tregimit ekstremist. Ne duhet të tregojmë se në qoftë se ju thoni “po unë e dënoj terrorin – por Kuffar janë inferior”, ose “dhuna në Londër nuk është e justifikuar, por bomba vetëvrasëse në Izrael është një çështje tjetër”, – atëherë edhe ju jeni pjesë e problemit. Padashur apo jo, dhe në shumë raste nuk është pa dashje, ju jeni duke ndihmuar ata që duan të kryejnë dhunë, ose të bindin të tjerët të shkaktojnë dhunë. Për shembull, unë e gjej këtë në disa grupe “Ne nuk e mbështesim ISIL” që vetëm dëshmon kredencialet e tyre anti-ekstremiste. Dënimi i një organizate, përdhunues fëmijësh nuk mund të jetë mjaftueshëm për të provuar se jeni duke sfiduar ekstremistët.

Ne duhet të kërkojmë që njerëzit të dënojnë teoritë konspirative të egra, të anti-semitizmit, dhe sektarizmin gjithashtu. Të qenit i rreptë në këtë pikë është tërësisht në përputhje me vlerat tona. Ne duhet të sfidojmë çdo pjesë të ideologjisë se neveritshme që është përhapur nga neo-nazistët – kështu që pse nuk duhet të kemi këtu? Qeveria ka një rol kyç për të luajtur në këtë. Kjo është arsyeja pse ne ndalojmë predikuesit e urrejtjes në vendin tonë. Kjo është arsyeja pse ne kemi larguar Abu Hamza dhe Abu Qatada. Dhe kjo është arsyeja pse, që nga fjalimi im në Mynih në vitin 2011, ne kemi ridrejtuar fondet publike nga organet që promovojnë ekstremizmin jo të dhunshëm. Ne gjithashtu duhet të bëjnë më shumë në arsim.

Ne kemi ndërmarrë një rishikim të menjëhershëm kur u bë e qartë se ekstremistët kishin marrë përsipër disa nga shkollat ​​tona në të ashtuquajturin skandal Kali i Trojës këtu në Birmingham. Por unë duhet të jetë i sinqertë këtu – një vit më pas edhe pse ne jemi duke bërë përparim, kjo nuk është e mjaftueshme. Na ka marrë shumë kohë për të ndërmarrë veprime kundër qeveritarëve dhe mësuesve të përfshirë në skandal dhe për të mbështetur shkollat e ​​prekura nga kjo.

Pra, derisa ne zhvillojmë strategjinë tonë kundër terrorizmit, unë dua që ne të merremi me këto çështje si duhet, dhe ne do të sjellim përpara jush masa të mëtejshme për të mbrojtur kundër radikalizimit të fëmijëve në disa ashtuquajturat shkolla suplementare ose qendra për shkollim.

Dhe ka diçka tjetër që ne do të bëjmë. Ne kemi nevojë për të vënë jashtë veprimit influencuesit kryesorë të ekstremizmit që janë të kujdesshëm për të vepruar vetëm brenda ligjit, por që në mënyrë të qartë e urrejnë shoqërinë britanike dhe gjithçka që ne qëndrojmë për të. Këta njerëz nuk janë vetëm ekstremistët. Ka edhe grupe të tjera. Dhe çfarë i lidh krejt këto grupe është qëllimi i tyre për të rekretuar të rinj dhe të shpërlajnë trurin e tyre.

Dhe përsëri le të jetë e qartë se kush përfiton më së shumti nga të qenit i ashpër kundrejt ekstremistëve jo të dhunshëm – janë familjet myslimane që jetojnë në frikë se fëmijët e tyre mund të radikalizohen dhe të drejtohen për në Siri, dhe komunitetet e shqetësuara në lidhje me disa ekstremistë që planifikojnë për të sulmuar xhaminë tuaj.

Pra, si pjesë e Extremism Bill, ne jemi duke paraqitur për të futur kompetenca të reja në shënjestër të ngushtë për të na mundësuar që të merren md udhëheqësit e kultit, dhe për të ndaluar urrejtjen e tyre të pavlerë. Dhe ne do të punojmë për të forcuar rolin e Ofcom për të na mundësuar që të ndërmarrin veprime kundër kanaleve të huaja që transmetojnë predikuesit e urrejtjes me përmbajtje ekstremiste.

Por duke konfrontuar ekstremizmin jo të dhunshëm nuk është vetëm në lidhje me ndryshimin e ligjeve, kjo është për të gjithë ne, ndryshimi i qasjes sonë. Merrni, për shembull, disa nga universitetet tona. Tani, sigurisht universitetet janë bastionet e fjalës së lirë dhe inkubatorët e ideve të reja dhe sfiduese. Por ndonjëherë ata dështojnë të shohin ekstremizmin që lulëzon në kampuset e tyre.

Kur David Irving shkon në një universitet për të mohuar Holokaustin – udhëheqësit e universitetit e dënojnë atë. Ata nuk e mohojnë të drejtën e tij për të folur, por ata e sfidojnë atë që thotë ai. Por, kur një ekstremist islamik shkon atje për të promovuar ideologjinë e tyre helmuese, shumë shpesh drejtuesit e universitetit shikojmë mënyra të tjera përmes një përzierje të gabuara të liberalizmit dhe ndjeshmërisë kulturore. Siç thashë, kjo nuk ka të bëjë me goditjen ndaj fjalës së lirë. Është vetëm në lidhje me aplikimin e vlerave tona të përbashkëta në mënyrë uniforme.

Unë dua të them diçka për Bashkimin Kombëtar të Studentëve. Kur ju zgjidhni për të bashkuar me një organizatë si CAGE, e cila quhet Jihadi John “një njeri i bukur i ri” dhe u thotë njerëzve për të “mbështetur xhihadin” në Irak dhe Afganistan, me të vërtetë e bën, sipas mendimit tim, turp organizatën tuaj dhe e njollos historinë tuaj të lobimit për drejtësi. Ne gjithashtu kemi nevojë për mbështetjen e familjeve dhe komuniteteve. Mjedisi lokal, familjet e tyre, shokët e tyre, komunitetet janë ndër influencuesit kyç në jetën e çdo personi të ri.

Ndaj, nëse dëgjojnë ideologji ekstremiste shtëpi ose komunitet, do të ndihmoj legjitimimin në mendjet e tyre.

Dhe qeveria do të ndihmojë ku të mundet.

E di sa të shqetësuar janë disa prindër që fëmijët e tyre mund të kapen në këtë ideologji, madje të udhëtojnë në Siri e Irak.

Prandaj, unë ju njoftoj se do të prezantojmë skemën e re që do t’u mundësoj prindërve që të anulojnë pasaportat e fëmijëve, duke u parandaluar udhëtimin.

Bashkë, në partneritet, të bëjmë ç’mundemi që të mbrojmë të rinjtë tanë. Islam Now, pika e tretë në strategjinë tonë do të jetë ndihmesë në dallimin e zërave të ndryshëm brenda komunitetit islam. Përmes saj ne do të inkurajojmë reformimin dhe moderimin e zërave islamë.

Ky është një hap i madh në qëndrimet e qeverisë, një hap shumë i rëndësishëm. S’është e tepërt kurrë që të përsëritet që Islami dhe terrorizmi nuk janë e njëjta gjë.

Po ashtu, nuk mund të thuhet qartësisht: kjo ideologji ekstremiste nuk ka të bëjë me Islamin. Vetëm mohimi i lidhjeve mes Islamit dhe ekstremizmit nuk ka treguar rezultate, sepse ekstremistët e identifikojnë veten si myslimanë.

Është fakt i pamohueshëm që nga Woolwich në Tunis, nga Ottaawa në Bali, këtë ekstremistë flasin të njëjtën gjuhë të dhunës, që thonë të jetë e bazuar në një besim të caktuar. Ndaj, është kotësi të mohohet kjo gjë.

Për më shumë, është e rrezikshme. Të mohosh lidhjet e saj me Islamin do të thotë të sforcosh zërat reformues, ata që kundërshtojnë bashkimin e fesë me politikë, zërat që sfidojnë bazat mbi të cilat ekstremistët thonë se veprojnë, zërat që janë qenësor për të ofruar një të ardhme tjetër, larg ekstremizmit. Këta zëra reformues e kanë të vështirë edhe kështu, pasi ekstremistët kanë paratë, liderët, ikonat dhe makinën e propagandës. Duhet që të rrotullojmë boshtin e fuqisë.

Nuk mund të qëndrojmë neutral në këtë betejë idesh. Duhet të mbështesim ata që ndajnë vlerat dhe qëndrimet tona. Ndaj, kjo është oferta ime. Nëse doni reformë, sfidim të ekstremistëve, alternativë për të mbrojtur fëmijët tuaj – ne jemi këtu për t’ju mbështetur, me financim, kampanja, mbrojtje dhe përfaqësim politik. Kjo do të një nga pikat kryesore të strategjisë sonë kundër terrorizmit.

Të mos harrojmë se vetëm ekstremistët ndajnë njerëzit në myslimanë të mirë dhe të këqij, duke i detyruar që të ndjekin një doktrinë të manipuluar dhe duke u thënë se ajo është rruga e vetme. Ne duam që të izolojmë ekstremistët, që komunitetet islame të jenë të lira nga këto ndikime. Dhe dua që të sfidoj, në një mënyrë, mediet tona.

Natyrisht, ju keni lirinë që të transmetoni ç’të doni. Por, një numër i madh i myslimanëve në vendin tonë kërkon që të paraqiten vlerat e vërteta, njerëzit që kanë fondacione, organizata për komunitetin, këshilltarë dhe zyrtarë të shtetit, kërkojnë që t’u jepet platforma që meritojnë. E kuptoj mirë që zërat tjerë mund të jenë më shpërthyes, por ju lutem, gjykoni dhe njihni fuqinë që keni duke u dhënë formë debateve, në mënyrë sa më pozitive. Izolimi dhe identiteti Pika e katërt dhe e fundit në strategjinë tonë do të jetë në ndërtimin e një shoqërie më kohezive, që njerëzit të ndihen pjesë e saj dhe më pak të rrezikuar nga ekstremizmi.

Dua që këtë gjë t’ua them në mënyrë sa më të drejtpërdrejtë të gjithë të rinjve në vend. E kuptoj që të jesh i ri është e vështirë, të jesh i ri mysliman edhe më e vështirë.

E di që me raste keni kriza identiteti, duke mos u ndjerë pjesë e komunitetit britanik, por as e kulturës së prindërve. Dhe e di që derisa të largohet pabarazia – qoftë racizmi, diskriminimi apo islamofobia, ju do të ndjeheni të tepërt në Britani.

Por, dua që ta dini: ka vend për ju në këtë vend dhe unë do të bëj gjithçka kam në dorë për t’ju mbështetur. Fjalimi për të cilin jam më krenar është ai i fushatës zgjedhore, ku unë prezantova vizionin tim për Britaninë deri në vitin 2020, për britanikët me ngjyrë dhe minoritetet; 20 % më shumë vende pune, 20% më shumë vende të rezervuara në universitet, 20% më shumë pjesëmarrje në institucionet e rendit. Kjo do të thotë, më shumë magjistër, më shumë drejtues shkollash, parlamentarë, këshilltarë dhe ministra.

Në debatin e javë së shkuar për kujdesin ndaj fëmijëve, ideja u prezantua nga një britanik me ngjyrë, Sam Gyimah, i mbështetur nga një vajzë me prejardhje nga Afrika Lindore, Priti Patel, ndërsa folësi i parë ishte një bir emigrantësh pakistanezë, Sajid Javid.

Ndaj, them se kemi bërë progres të madh viteve të fundit. Por, duhet të ecim tutje. Sepse duhet që të rinjtë të kuptojnë që ata mund të ndërtojnë të ardhmen e tyre këtu. Po arritëm këtë gjë, gjithnjë e më shumë minoritarë do të ndjehen mirë këtu.

Në të njëjtën kohë ne duhet që heqim barrierat për disa nga komunitetet më të izoluara. Për momentin, ne kemi pjesë në vendin tonë ku mundësitë janë të kufizuara, ku gjuha është barrierë, ku femrat nga komunitetet mbeten jashtë pune dhe edukimi është në nivele të ulëta. Ndaj, duhet veprim i menjëhershëm. E kam ngarkuar Louise Casey-n me gjetjen e mundësive për të rritur mundësitë dhe integrimin e këtyre komuniteteve dhe unifikimin edhe në këtë shkallë të Britanisë. Ajo do të shikojë mundësitë për të siguruar mësim të gjuhës për të gjithë, që agjensitë e shtetit të promovojnë integrim dhe mundësi për të gjithë, duke mësuar nga gabimet e së shkuarës.

Louise do të hartojë një raport për arritjet në fillim të vitit tjetër dhe ne do të përdorim këtë raport për të shikuar planet tona në financimin e një program të ri për Komunitetet Kohezive vitin tjetër, duke u fokusuar në përmirësimin e integrimit dhe rritjen e mundësive në komunitetet që më së shumti kanë nevojë.

Por veç izolimit, duhet luftuar edhe një aspekt tjetër, që të mund të ndërtojmë një shoqëri kohezive, linçimi. Është e pafalshme që njerëzit të rriten bashkë, të shkojnë në shkollë dhe të mos njohin njëri-tjetrin shkaku i prejardhjes dhe besimeve të ndryshme. Të jemi të qartë, ky linçim në shkolla apo vende tjera nuk është faj i asnjë komuniteti në veçanti. Por, ne kuptojmë shkallën e sfidave për disa komunitete.

Disa pjesë të Bradford dhe Oldham vazhdojnë të mbeten pjesët më të linçuara të vendit. Dhe, nuk është rastësi që disa nga këto pjesë janë tradicionalisht të njohura për tensione mes besimeve. Dua të jem i qartë, kur them integrim, nuk mendoj detyrim.

Por, po flas për një mënyrë të re të ndarjes së të ardhmes me ata që na rrethojnë. Në terma të lokaliteteve, ka të tilla ku linçimi ka mbetur i njëjtë, ose është rritur ndër vite. Ngjashëm edhe në edukim, përderisa linçimi në përgjithësi ka rënë, në komunitetet më të ndara, edukimi që të rinjtë tanë marrin është më i ndarë se lagjet në të cilat jetojnë.

Dhe, dërgimi i fëmijëve në shkolla tjera nuk është zgjidhje, siç edhe nuk duhet tentuar që të ndalohen shkollat e religjionit. Shumë të tilla kanë arritur rezultate të shkëlqyera dhe unë jam i pari që përkrah edukimin që ato ofrojnë. Për më shumë, kam zgjedhur një nga to për fëmijën tim. Sot vizitova shkollën King David, një shkollë e religjionit Hebre, këtu në Birmingham.

Tashmë kemi thënë se të gjitha shkollat fetare dhe ato publike duhet të kenë një të tretë e referencave jashtë atyre religjioze. Në të njëjtën kohë ne do të mbështesim Shërbimin Kombëtar për Qytetarë, që bashkon 16 dhe 17 vjeçarët nga profile dhe formime të ndryshme, si dhe nga çdo pjesë e vendit. Përfundim Kështu, unë besoj se do të mposhtim ngecjen e gjeneratës sonë. Të mposhtim ideologjitë ekstremiste duke promovuar dhe ndarë vlerat britanike.

Duke eliminuar ideologjitë ekstremiste, të dhunshme apo jo. Forcimi i zërave të moderuar që flasin për shumicën e myslimanëve dhe reformimi i të tjerëve. Shpresoj se kam dhënë idenë e përgjithshme të kontributit të secilit prej nesh në këtë proces. Ky nuk është problem vetëm për një komunitet, apo një pjesë të shoqërisë, por për të gjithë ne.

Natyrisht, myslimanët kanë pjesën më të madhe të barrës. Ju jeni pjesë e zgjidhjes. Ndërsa ne në qeveri duhet të përballemi me dështime, si ajo me ekstremizmin në shkolla. Duhet që policia të kryejë detyrën e saj dhe të mos jetë spektatore e krimeve.

Duhet që universitetet të ngrihen kundër ekstremizmit. Transmetuesit duhet të ofrojnë platformë për zërat ndryshe. Ofruesit e shërbimeve të internetit duhet të kryejnë pjesën e tyre të detyrës. Bashkë mund ta bëjmë këtë gjë. Britania kurrë nuk është dorëzuar para frikës, urrejtjes apo terrorit. Ne përballuam Hitlerin, mposhtëm komunizmin, IRA-n. Ne kurrë nuk kemi bërë kompromis në kurriz të vlerave tona. Dhe kështu do të vazhdojmë. Bashkë do të mposhtim ekstremizmin dhe të ndërtojmë një shoqëri më të bashkuar, për fëmijët, nipërit dhe stërnipërit tanë.
(Klan Kosova)

Publikuar: 22.07.2015 | 13:09
Lexuar: 820 herë
Printo PDF format Shto në,..

Komentet

Ndalohet përdorimi i gjuhës denigruese dhe fjalëve ofenduese ndaj individëve dhe ndaj grupeve specifike, si dhe komentimet që s`kanë të bëjnë me temën e artikullit. Moderatorët mbajnë të drejtën e fshirjes së komenteve që thyejnë rregullat e komunikimit.
Emri:
Email adresa:
Komenti:















Developed by: Just5 Studio
Rss furnizime