E premte, 25.05.2012
Impresum - Marketing - Arkiva - Kontakt

Yll Press

Marrja e dozave të vogla të aspirinës në mënyrë të rregullt ndihmon në uljen e rrezikut për tu prekur nga një morri llojesh të kancerit. Njerëzit mbi 40 vjeç duhet ta marrin aspirinën në baza ditore.
Aspirina tė mbron nga kanceri





Marrja e dozave të vogla të aspirinës në mënyrë të rregullt ndihmon në uljen e rrezikut për tu prekur nga një morri llojesh të kancerit. Njerëzit mbi 40 vjeç duhet ta marrin aspirinën në baza ditore.

Studimi tregon se njerëzit të cilët e kanë marrë aspirinën në mënyrë të rregullt për pesë vjetë e kanë ulur me 54% rrezikun e vdekjes nga kanceri.

Në studim ishin përfshirë 25 570 persona. Studiuesit në Universitetin e Oksfordit thanë se përfitimet nga aspirina janë shumë më të mëdha se sa efekti anësor që mund të ketë në stomak.

Publikuar: 07.12.2010 | 15:41
Lexuar: 492 herė
Printo PDF format Shto nė,..

Komentet

Ndalohet pėrdorimi i gjuhės denigruese dhe fjalėve ofenduese ndaj individėve dhe ndaj grupeve specifike, si dhe komentimet qė s`kanė tė bėjnė me temėn e artikullit. Moderatorėt mbajnė tė drejtėn e fshirjes sė komenteve qė thyejnė rregullat e komunikimit.
Emri:
Email adresa:
Komenti:





Developed by: Just5 Studio
Rss furnizime