E shtunė, 11.02.2012
Impresum - Marketing - Arkiva - Kontakt

Yll Press

Femrat qe i kane rritur femijet me qumesht gjiri jane me pak te predispozuara per t’u prekur nga semundjet e zemres, ne krahasim me ato qe nuk e kane bere nje gje te tille me te vegjelit e tyre.
Femrat qė ushqejnė me gji, mė tė mbrojtura nga sėmundjet







Femrat qe i kane rritur femijet me qumesht gjiri jane me pak te predispozuara per t’u prekur nga semundjet e zemres, ne krahasim me ato qe nuk e kane bere nje gje te tille me te vegjelit e tyre.

Sipas nje studimi te kryer nga kerkuesit e Universitetit te Pitsburgut, grate e kategorise se pare jane me te avantazhuara pasi kane 10 % me shume mundesi te mos preken nga iktusi apo infarkti, por edhe diabeti, ndersa 20 % me pak mundesi te vuajne nga tensioni i larte.

Ne kete studim te publikuar ne revisten “Obstetrics and Gynaecology” kane marre pjese 140 mije femra pas menopauzes. Sipas shkencetareve, studimi do vazhdoje per te zbuluar lidhjen qe kane keto semundje me faktin se e ushqe apo jo nena femijen me gji./t.ch/


Publikuar: 22.04.2009 | 03:52
Lexuar: 767 herė
Printo PDF format Shto nė,..

Komentet

Ndalohet pėrdorimi i gjuhės denigruese dhe fjalėve ofenduese ndaj individėve dhe ndaj grupeve specifike, si dhe komentimet qė s`kanė tė bėjnė me temėn e artikullit. Moderatorėt mbajnė tė drejtėn e fshirjes sė komenteve qė thyejnė rregullat e komunikimit.
Emri:
Email adresa:
Komenti:





Developed by: Just5 Studio
Rss furnizime