Të dhënat e fituara kanë treguar se kafja ka ndikim të mirë në shëndetin e meshkujve, sidomos në parandalimin e kancerit të prostatës. Efektet e dobishme janë parë te ata meshkuj që pinë rregullisht kafe.Studimi ka treguar se më së paku janë të rrezikuar nga kanceri i prostatës meshkujt që pinë gjashtë a më shumë kafe në ditë. Te ta, rreziku për paraqitjen e kancerit të prostatës, është për 60% më i vogël.
Efektet e dobishme janë parë te ata meshkuj që pinë rregullisht kafe.Meshkujt që pinë kafe, i bëjnë mirë shëndetit të tyre dhe pengojnë paraqitjen e kancerit të prostatës, tregon një studim i ri. Kërkuesit shkencorë nga Harvardi kanë bërë një studim 12 vjeçar ku kanë marrë pjesë 48.000 meshkuj të shëndoshë.
Të dhënat e fituara kanë treguar se kafja ka ndikim të mirë në shëndetin e meshkujve, sidomos në parandalimin e kancerit të prostatës. Efektet e dobishme janë parë te ata meshkuj që pinë rregullisht kafe.Studimi ka treguar se më së paku janë të rrezikuar nga kanceri i prostatës meshkujt që pinë gjashtë a më shumë kafe në ditë. Te ta, rreziku për paraqitjen e kancerit të prostatës, është për 60% më i vogël.
Efektet e dobishme të kafes janë parë edhe te meshkujt që pinë më pak kafe deri tre filxhanë në ditë. Te ta, rreziku nga paraqitja e kancerit të prostatës është zvogëluar për 30%.Edhe pse shkencëtarët nga Harvardi kanë bërë një zbulim të rëndësishëm, nuk duhet harruar se disa studime të mëparshme kanë treguar se kafja është e dëmshme për disa funksione të tjera të organizmit. Prandaj, sikur edhe në rastet e tjera edhe këtu vlen parimi i maturisë!