E shtunƫ, 26.05.2012
Impresum - Marketing - Arkiva - Kontakt

Yll Press

Pas kësaj, vullnetarët iu nënshtruan një testi për të parë aftësinë e reagimit. Rezultatet treguan se ata që kishin pirë kafe me kafeinë nuk patën performancë të mirë, ndërsa personat që mendonin se kafja e tyre përmbante kafeinë reaguan më mirë në testin që konsistonte në dallimin e ngjyrave.
Efekti jo real i kafes sė mėngjesit












Miliona persona në të gjithë botën e kanë të pamundur të fillojnë ditën pa kafen e mëngjesit.

Por, sipas një studimi të fundit, efekti stimulues i saj mund të jetë vetëm psikologjik.

Kërkuesit britanikë kanë studiuar 88 vullnetarë, të cilët ishin “të dashuruar” me kafen dhe që nuk mund të shtynin ditën pa dy kafe.

Disave prej tyre iu dha kafe duke i thënë se ishte pa kafeinë. Të tjerëve iu dha një filxhan pa kafeinë, por iu tha që përmbante kafeinë.

Pas kësaj, vullnetarët iu nënshtruan një testi për të parë aftësinë e reagimit. Rezultatet treguan se ata që kishin pirë kafe me kafeinë nuk patën performancë të mirë, ndërsa personat që mendonin se kafja e tyre përmbante kafeinë reaguan më mirë në testin që konsistonte në dallimin e ngjyrave.

“Mendimi se kemi konsumuar kafeinë bën që të rritet përqendrimi”, theksojnë kërkuesit e universitetit të Londrës.

Studime të tjera tregojnë që 3 kafe në ditë ulin rrezikun e sëmundjes së Alzhajmerit.

Publikuar: 04.09.2011 | 09:54
Lexuar: 531 herė
Printo PDF format Shto nė,..

Komentet

Ndalohet pėrdorimi i gjuhės denigruese dhe fjalėve ofenduese ndaj individėve dhe ndaj grupeve specifike, si dhe komentimet qė s`kanė tė bėjnė me temėn e artikullit. Moderatorėt mbajnė tė drejtėn e fshirjes sė komenteve qė thyejnė rregullat e komunikimit.
Emri:
Email adresa:
Komenti:





Developed by: Just5 Studio
Rss furnizime