E shtunƫ, 26.05.2012
Impresum - Marketing - Arkiva - Kontakt

Yll Press

Për studim është marrë një kampion i madh i prej 400 mijë personash të moshës 30-103 vjeç, në disa vende të ndryshme.
Peshku, ushqimi i trurit






Konsumimi i peshkut, 3-4 herë në javë, pakëson rreziqet për iktuse në tru. Përfundimin e ka nxjerrë një studim i kryer nga Susanna Larsson e Nicola Orsini të institutit Karolinska të Stokholmit dhe i publikuar në revistën Stroke.

Për studim është marrë një kampion i madh i prej 400 mijë personash të moshës 30-103 vjeç, në disa vende të ndryshme.

Duket se klasikja “fish and chips” nuk jep rezultate të mëdha në terma të parandalimit, sepse skuqja e tij i heq peshkut përfitimet e tij.

Publikuar: 27.09.2011 | 08:59
Lexuar: 540 herė
Printo PDF format Shto nė,..

Komentet

Ndalohet pėrdorimi i gjuhės denigruese dhe fjalėve ofenduese ndaj individėve dhe ndaj grupeve specifike, si dhe komentimet qė s`kanė tė bėjnė me temėn e artikullit. Moderatorėt mbajnė tė drejtėn e fshirjes sė komenteve qė thyejnė rregullat e komunikimit.
Emri:
Email adresa:
Komenti:





Developed by: Just5 Studio
Rss furnizime