E shtunƫ, 26.05.2012
Impresum - Marketing - Arkiva - Kontakt

Yll Press

Autorët e një studimi në Universitetin e Kolumbias në SHBA zbuluan se nuk është vetëm shtimi në peshë ai ndikon në pakënaqësi, por edhe vetë ajo që konsumojmë.
Ushqimet qė na futin nė depresion






Të gjithë e dinë që një dietë me shumë yndyrrna, sheqer dhe ushqime ndikon në dhjamosjen e trupit. Megjithatë, sipas një studimi të ri, përveçse na shëndosh, një mënyrë e tillë të ngrëni na fut edhe në depresion.

Autorët e një studimi në Universitetin e Kolumbias në SHBA zbuluan se nuk është vetëm shtimi në peshë ai ndikon në pakënaqësi, por edhe vetë ajo që konsumojmë.

Drew Ramsey, një psikiatër në universitet dhe një autor i disa veprave për shëndetin, Tyler Graham, pretendojnë se të hash gjënë e duhur është “thelbësore” për një shëndet të duhur mendor.

Studimet tregojnë se njerëzit në depresion dhe ata obezë janë dyfishuar në dekadën e fundit në SHBA dhe sipas ekspertëve, përgjegjës për këtë mund të jetë dieta e varfër amerikane.

Gjithashtu, sipas tyre, një dietë dobësimi që eliminon kaloritë dhe yndyrrnat e tepërta është i destinuar të dështojë, nëse nuk shtohen përbërës si magnesium, vitamin B12 apo produkte të tjera, në gjendje që të përmirësojnë humorin.

Duke qenë se marrja e produkteve të tillë mund të ketë efekte anësorë, një dietë me të vërtetë e efektshme do të ishte ajo që do të përfshinte mishin dhe disa yndyrrna, duke kufizuar kaloritë.

”Përqendrimi në një dietë pa kalori, dështon shumë shpejt tek shumica e njerëzve. Dietat më rezultative janë ato që përfshijnë vaj ulli, drithëra, perime dhe mbi të gjitha mish”.

Publikuar: 14.12.2011 | 13:11
Lexuar: 324 herė
Printo PDF format Shto nė,..

Komentet

Ndalohet pėrdorimi i gjuhės denigruese dhe fjalėve ofenduese ndaj individėve dhe ndaj grupeve specifike, si dhe komentimet qė s`kanė tė bėjnė me temėn e artikullit. Moderatorėt mbajnė tė drejtėn e fshirjes sė komenteve qė thyejnė rregullat e komunikimit.
Emri:
Email adresa:
Komenti:





Developed by: Just5 Studio
Rss furnizime