Zbulimet duket janë në kundërshtim me këshillën për dietë se konsumimi i alkoolit ndikon në fitimin e peshës.
Trupi përdorë kalori në mënyra të ndryshme nga ushqimet tjera, të cilat ndikojnë në shëndoshje, thonë mjekët
Boston, 7 mars - Studiuesit zbuluan se femrat që pinë rregullisht verë kanë më pak mundësi të jenë obeze, pas një studimi 13 vjeçar ku morën pjesë më shumë se 19 000 gra.
Zbulimet duket janë në kundërshtim me këshillën për dietë se konsumimi i alkoolit ndikon në fitimin e peshës.
Trupi përdorë kalori në mënyra të ndryshme nga ushqimet tjera, të cilat ndikojnë në shëndoshje, thonë mjekët.
Lu Wang, nga Brigham dhe spitali i Grave në Boston pyeti 19 220 gra amerikane të shëndosha për zakonet e tyre të pirjes.
Rreth 38 % nuk përdornin alkoolin.
Studimi erdhi në përfundim se më shumë që është pirë, më pak peshë kanë fituar.
Raporti i publikuar në Archives of Internal Medicine, thotë se nuk ka lidhje të qartë midis konsumimit të alkoolit dhe shëndoshjes