E shtunƫ, 26.05.2012
Impresum - Marketing - Arkiva - Kontakt

Yll Press

Është vërejtur edhe se nuk ka dëshmi të mjaftueshme se marrja e omega-3 në formë të tabletave mund t’i ndihmojë personat të cilët vuajnë nga depresioni i lehtë ose ta parandalojë at
Omega-3 lufton depresionin















Studimet e publikuara në revistën American Journal of Clinical Nutrition bëjnë të ditur se acidet yndyrore omega-3 mund të ndihmojnë në luftën kundër depresionit të rëndë.

Shkencëtarët kanë arritur te ky përfundim pasi kanë analizuar 35 studime të tjera. Sipas tyre acidet omega-3 kanë qenë më të efektshme te personat që vuajnë nga rastet e rënda të depresionit.

Është vërejtur edhe se nuk ka dëshmi të mjaftueshme se marrja e omega-3 në formë të tabletave mund t’i ndihmojë personat të cilët vuajnë nga depresioni i lehtë ose ta parandalojë atë.

Shkencëtarët po ashtu këshillojnë edhe disa hapa të tjerë në luftën ndaj depresionit. Ushtrimet e rregullta fizike, konsumimi i kufizuar i sheqerit dhe kofeinës, rritja e nivelit të vitaminës D përmes rrezitjes ose tabletave vitaminoze, si dhe konsumimi më i shtuar i grupit të vitaminave B.

Publikuar: 05.04.2010 | 16:24
Lexuar: 531 herė
Printo PDF format Shto nė,..

Komentet

Ndalohet pėrdorimi i gjuhės denigruese dhe fjalėve ofenduese ndaj individėve dhe ndaj grupeve specifike, si dhe komentimet qė s`kanė tė bėjnė me temėn e artikullit. Moderatorėt mbajnė tė drejtėn e fshirjes sė komenteve qė thyejnė rregullat e komunikimit.
Emri:
Email adresa:
Komenti:





Developed by: Just5 Studio
Rss furnizime