E shtunƫ, 26.05.2012
Impresum - Marketing - Arkiva - Kontakt

Yll Press

Shkencëtarët nga Universiteti i Kalifornisë Jugore kanë studiuar lidhjen në mes rritjes së përqendrimit të yndyrave në muskuj dhe niveleve të ulëta të vitaminës D në gjak, duke analizuar 90 femra të reja të moshës nga 16 deri në 22-vjeçare.
Vitamina D forcon muskujt














Vitamina D mund të ulë nivelin e yndyrave që grumbullohet në muskuj dhe i forcon ata, bëjnë të ditur studimet e reja.

Shkencëtarët nga Universiteti i Kalifornisë Jugore kanë studiuar lidhjen në mes rritjes së përqendrimit të yndyrave në muskuj dhe niveleve të ulëta të vitaminës D në gjak, duke analizuar 90 femra të reja të moshës nga 16 deri në 22-vjeçare.

Sipas rezultateve të hulumtimit përqindja e yndyrave në muskujt ka qenë dukshëm më e lartë te femrat që kanë nivel të ulët të vitaminës D në gjak, ndërsa muskujt e tyre kanë qenë dukshëm më të dobët se sa femrat të cilat kanë pasur nivel të duhur të vitaminës D në gjak.

Përqendrimi i vitaminës D prej më pak se 29 nanogram/mL gjak llogaritet si i ulët, ndërsa më pak se 20 nanogram si tepër i ulët.

Publikuar: 10.04.2010 | 17:15
Lexuar: 659 herė
Printo PDF format Shto nė,..

Komentet

Ndalohet pėrdorimi i gjuhės denigruese dhe fjalėve ofenduese ndaj individėve dhe ndaj grupeve specifike, si dhe komentimet qė s`kanė tė bėjnė me temėn e artikullit. Moderatorėt mbajnė tė drejtėn e fshirjes sė komenteve qė thyejnė rregullat e komunikimit.
Emri:
Email adresa:
Komenti:





Developed by: Just5 Studio
Rss furnizime